Voor de ondertekening van digitale documenten maken wij gebruik van ValidSign. Met ValidSign worden documenten rechtsgeldig, veilig en betrouwbaar digitaal ondertekend.
Wat betekent dit voor onze klanten?
Stukken ter ondertekening bieden wij digitaal aan en komen binnen via de email, van degene die dient te ondertekenen. De afzender van deze email is ValidSign. In de email is een link opgenomen, waarmee u het document kunt raadplegen, downloaden en ondertekenen. Het ondertekenen kan op elk apparaat plaatsvinden (PC, notebook, tablet en smartphone). Indien u het document opent wordt aangegeven waar in het document getekend dient te worden. Het ondertekenen kan plaatsvinden door op de betreffende plaats te klikken of een handtekening te zetten middels de muis of touchscreen. Na het ondertekenen ontvangt u een kopie van de getekende documenten per email.
Voordelen
Digitale documenten hoeven niet meer geprint te worden om van een handtekening te worden voorzien, maar kunnen digitaal worden ondertekend. Bovendien kunnen documenten met ValidSign eenvoudig door meerdere personen vanaf verschillende locaties worden ondertekend. Kortom eenvoudig en efficiënt.
Heeft u nog vragen? Neem contact op met Wouter van Zaanen via tel: 0297-548222 of info@davvero-accountants.nl
Voor meer informatie over de digitale handtekening met ValidSign verwijzen wij naar www.validsign.nl